Przenośnik ślimakowy z powiększonym koszem zasypowym
Doskonałe rozwiązanie do szybkiego rozładunku przyczep wyposażonych w otwory zrzutowe. Zboże bezpośrednio wysypywane jest do kosza i stąd pobierane przez "ślimak". Ten sposób transportu ogranicza ilość obsługi do minimum.
Przenośniki znajdują zastosowanie w rolnictwie, magazynach, u producentów pasz, hodowców zwierząt.
Przenośnik posiada dolny, nisko położony napęd, co zwiększa stabilność przenośnika i nie obciąża segmentów rurowych. Wysokość wysypu regulowana jest ręcznie za pomocą korby, której odpowiednio dobrane przełożenie umożliwia łatwe i bezpieczne podnoszenie i opuszczanie przenośnika.
Przenośnik został skonstruowany w oparciu o podwozie ramowe. Rama podwozia składa się z solidnych profili stalowych, co zapewnia jego wysoką stabilność podczas pracy i transportu.
Przenośniki tej kategorii są dużymi, wysokowydajnymi jednostkami transportującymi materiał, z dużym koszem przyjęciowym, dlatego uzupełnieniem konstrukcji i jednocześnie znaczącym jej atutem jest możliwość podczepienia urządzenia i transportu za ciągnikiem na terenie gospodarstwa.
Galeria
Podsumowując, charakterystycznymi cechami przenośnika są:
- wysoka realna wydajność transportu - 30 i 50 t/h;
- praca pod zmiennymi kątami, wygodna regulacja windą, solidne podwozie ramowe;
- modułowa budowa przenośnika;
- regulowana wysokość kosza zasypowego o wymiarach 2x1 m;
- zwiększona trwałość elementów roboczych, cicha praca - łożyskowanie i smarowniczka w każdym segmencie;
- duże koła jezdne - dobre na każdy rodzaj drogi, zaczep do transportu za ciągnikiem;
- możliwość podczepienia przenośnika do ciągnika i jego transportu - zakładany i wyjmowany dyszel;
- wydajność transportu regulowana przesłoną;
- zwiększona trwałość - cynkowany ogniowo - znaczna grubość powłoki cynkowniczej;
- przenośnik przystosowany do załadunku silosów zbożowych poprzez otwór w pokrywie górnej
- niski koszt zakupu i eksploatacji w stosunku do innych urządzeń transportowych;
Dane techniczne
SYMBOL PRZENOŚNIKA | ŚREDNICA RURY (mm) | WYDAJNOŚĆ (t/h) | MOC SILNIKA (kW) | DŁUGOŚĆ MIN. (m) | DŁUGOŚĆ MAX. (m) |
---|---|---|---|---|---|
200/10-12/OC-DR | 200 | 30 | 7,5 | 10 | 12 |
200/12-14/OC-DR | 200 | 30 | 9 | 12 | 14 |
250/10-12/OC-DR | 250 | 50 | 11 | 10 | 12 |
250/12-14/OC-DR | 250 | 50 | 11 | 12 | 14 |
Przy zamawianiu prosimy powoływać się na symbole przenośnika. Np. 250/10-12/OC–DR. Gdzie – 250 oznacza średnicę w mm rury przenośnika, 10 – minimalna długość przenośnika w metrach, 12 – maksymalna długość pracy przenośnika. Długość 12 m uzyskuje się poprzez zakup dodatkowego segmentu przedłużającego, OC - przenośnik cynkowany ogniowo. DR – napęd dolny, pobieranie materiału poprzez kosz zasypowy, podwozie o konstrukcji ramowej.
DŁUGOŚĆ RURY (m) | A | B | C | D |
---|---|---|---|---|
10 | 7,5 | 1,6 | 3,1 | 5,2 |
12 | 9 | 3,1 | 3,7 | 7,1 |
14 | 10,5 | 4,6 | 4,3 | 9 |
Segmenty przedłużające
Symbol segmentu | Długość nominalna (m) | Średnica rury (mm) | Pokrycie |
---|---|---|---|
200/1/OC | 1 | 200 | Ocynkowany |
200/2/OC | 2 | 200 | Ocynkowany |
250/1/OC | 1 | 250 | Ocynkowany |
250/2/OC | 2 | 250 | Ocynkowany |
Przy zamawianiu prosimy powoływać się na symbole segmentu Np. 250/2/OC. Gdzie – 250 oznacza średnicę w mm rury przenośnika, 2 – długość segmentu w metrach. OC - przenośnik cynkowany ogniowo.